مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:452021-09-26اجتماعي

آمادگی ناوگان مسافربری کرمانشاه برای خدمت رسانی به زائرین اربعین


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آمادگی ناوگان مسافربری استان کرمانشاه برای خدمت رسانی به زائرین اربعین در هنگام بازگشت به شهرهای خود خبر داد.

- اظهار کرد: با تمهیدات و برنامه ریزی های انجام شده در جهت پشتیبانی از مرز مهران و انتخاب استان کرمانشاه به عنوان نقطه عزیمت به استان های دیگر در ایام بازگشت زائران اربعین، ناوگان حمل و نقل مسافری استان با توان حداکثری آماده خدمت رسانی به زائران است.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل مسافر و برنامه ریزی های انجام شده هیچ مشکلی برای جابجایی زائرین اربعین حسینی وجود ندارد و تمامی مراجعین به پایانه مسافربری استان کرمانشاه می توانند در اثر وقت به استان های خود سفر کنند.

️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: تیم ها گشت و کنترل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه نسبت به نظارت مضاعف و کنترل اتوبوس های اعزامی و ایمن بودن آنها در کنار صنوف و تشکل ها در راستای اجرای مطلوب طرح جابجایی زائرین اربعین حضور مستمر خواهند داشت.

کرمی بیان کرد: هماهنگی های لازم و آماده سازی محیط در پایانه مرزی خسروی نیز انجام شده است که در صورت نیاز و اعلام ستاد اربعین این پایانه مرزی آماده خدمات رسانی به زائرین اربعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ناوگان مسافربری کرمانشاه برای خدمت رسانی به زائرین اربعین

آمادگی ناوگان مسافربری کرمانشاه برای خدمت رسانی به زائرین اربعین