مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:002021-09-26فرهنگي

منتورهای پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان معرفی شدند


احکام منتورهای پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران توسط علیرضا تابش دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان، به آنها اعطا شد.

- به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، جلسه معرفی منتورهای پنجمین دوره از المپیاد فیلمسازی نوجوانان با حضور علیرضا تابش دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان، حبیب ایل بیگی مدیر پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران و سهیلا عسکری مدیر اجرایی المپیاد برگزار شد.

در این نشست لیلا میرهادی، نادره ترکمانی، مرجان اشرفی زاده، فرهاد توحیدی، حسین قناعت، اشکان رهگذر، امیر فیضی و بابک نکویی، منتورهای اصلی المپیاد احکام خود را از دبیر جشنواره دریافت کردند.

در ابتدای این نشست، علیرضا تابش گفت: از سومین دوره المپیاد سیستم منتورشیپی اضافه شد و روند جدیدی از آموزش سینمایی برای نوجوانان شکل گرفت، این المپیاد ارگانیک است و روند رشد و تحول طبیعی را طی می کند.

هدف المپیاد این است که نوجوانان علاقمند به سینما یاد بگیرند که چگونه ایده فردی شان را با کار تیمی توسعه دهند و فعالیت تیمی در سینما را زیر نظر منتورهای مجرب تمرین کنند.

سال های گذشته، سینماگران پیشکسوت سینمای کودک و نوجوان که به عنوان منتور با المپیاد فیلمسازی نوجوانان همکاری داشتند، بر این باور بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتورهای پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان معرفی شدند

منتورهای پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان معرفی شدند