مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:302021-09-26اقتصادي

ایجاد تأسیسات گردشگری در «شیرز»/ دریاچه «گهر» برقدار شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به ایجاد تأسیسات گردشگری در دره «شیرز»، از احداث نیروگاه برق در دریاچه «گهر» خبر داد.

- خرم آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به ایجاد تأسیسات گردشگری در دره شیرز ، از احداث نیروگاه برق در دریاچه گهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید امین قاسمی امروز یکشنبه در گفت و گو با رسانه ها از ایجاد تأسیسات گردشگری در دره شیرز یکی از نقاط پرطرفدار گردشگری در استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: در دیگر نقاط هدف گردشگری استان نیز اقدامات قابل توجهی انجام شد.

وی عنوان کرد: بهسازی مسیر اجرای زیرساخت گردشگری در آبشار چکان ، بهسازی مسیر، اجرای پیاده راه، اجرای سکوهای پیک نیکی و عملیات تکمیل زیرساخت های گردشگری در کمپ گردشگری ازنا از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

احداث نیروگاه برق در اطراف دریاچه گهر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به دریاچه گهر به عنوان نگین گردشگری اشترانکوه در طبیعت لرستان گفت: به منظور تأمین روشنایی و رفاه حال گردشگران در اطراف این دریاچه زیبا با پیگیری های به عمل آمده یک نیروگاه برق 30 کیلو واتی در اطراف دریاچه زیبای گهر احداث شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تأسیسات گردشگری در «شیرز»/ دریاچه «گهر» برقدار شد

ایجاد تأسیسات گردشگری در «شیرز»/ دریاچه «گهر» برقدار شد