مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:352021-09-26اجتماعي

درخواست جمعی از فرهنگیان/ وزارت آموزش و پرورش سریع تر تعیین تکلیف شود


کانون تربیت اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: انتظار می رود با تعیین وزیری شایسته، توانمند، متناسب با شعارهای دولت مردمی و در شأن جایگاه دستگاه عظیم تعلیم و تربیت از جنس فرهنگیان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، در بیانیه کانون تربیت اسلامی به مناسبت بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 1401-1400 آمده است: ماه مهر، ماه آغاز سال تحصیلی است.

ماه جوانه زدن امیدهای تازه در سرنوشت آینده یک ملت با لبخندهای زیبا و دلنشین گل های زندگی خانواده های ایرانی است.

اگرچه در یک و نیم سال گذشته شیوع بیماری می دهد که بار دیگر نشاط حضور دانش آموزان در مدارس را شاهد باشیم و پایان این فراق را جشن بگیریم.

کانون تربیت اسلامی که همواره دغدغه تربیت شایسته نسل انقلاب را دارد آغاز سال تحصیلی جدید را به همه خانواده های ایرانی و به همه معلمان، مربیان، مدیران و دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت و از همه مهم تر به همه فرزندان این سرزمین تبریک گفته و از درگاه ایزد منان مسألت دارد سال تحصیلی جدید، سالی آمیخته با موفقیت های بزرگ در عرصه کسب علم و معرفت برای همه دانش آموزان باشد.

کانون تربیت اسلامی به رسم همه سال های حضور فعال و کنشگری مسؤولانه در عرصه تعلیم و تربیت کشور به بهانه آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای انعکاس دغدغه بخشی از دلسوزان نظام تعلیم و ترب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست جمعی از فرهنگیان/ وزارت آموزش و پرورش سریع تر تعیین تکلیف شود

درخواست جمعی از فرهنگیان/ وزارت آموزش و پرورش سریع تر تعیین تکلیف شود