مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:002021-09-26اقتصادي

از مبارزه با آفات جنگل های غرب مازندران چه خبر؟


معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر به تشریح عملکرد این اداره کل در مبارزه با آفات جنگل های غرب مازندران پرداخت.

- ایسنا/مازندران معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر به تشریح عملکرد این اداره کل در مبارزه با آفات جنگل های غرب مازندران پرداخت.

بهروز بایی لاشکی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به قراردادهای بخش گیاهپزشکی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری این اداره کل از محل اعتبارات سال 99 اظهار کرد: یکی از فعالیت های این بخش، عملیات محلول پاشی جهت کنترل آفت شب پره شمشاد در سطح 60 هکتار و به مبلغ 81 میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه در حوزه منابع طبیعی نوشهر رویان بود که انجام شد.

وی به کنترل مکانیکی و محلول پاشی جهت کنترل آفات پروانه تخم انگشتری و دم قهوه ای اشاره کرد و گفت: در این خصوص در سطح 50 هکتار به مبلغ 89 میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه در حوزه منابع طبیعی کجور و شهرستان چالوس عملیات کنترل و محلول پاشی انجام شد.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر، تصریح کرد: در جهت کنترل مکانیکی و محلول پاشی آفت پروانه تخم انگشتری نیز در سطح 200 هکتار به مبلغ 213 میلیون تومان از محل اعتبارات صیانت در حوزه منابع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مبارزه با آفات جنگل های غرب مازندران چه خبر؟

از مبارزه با آفات جنگل های غرب مازندران چه خبر؟