مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:152021-09-26ورزشي

معرفی نماینده البرز در لیگ برتر بدمینتون/نخستین بازی با شکست مواجه شد


نماینده البرزی در لیگ برتر بدمینتون کشور با بازیکنان بومی و استعدادهای درخشان حاضر شد که در نخستین بازی خود در مقابل تیم دانشگاه یزد با شکست مواجه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرس در کرج، با اعلام فدراسیون بدمینتون لیگ برتر بدمینتون آقایان و بانوان کشور از فردا آغاز خواهد شد.

در این دوره از مسابقات البرز در هر دو بخش آقایان و بانوان شرکت می کند و با به خدمت گرفتن بازیکنان برتر بومی و عضو تیم ملی کشور سعی در قوت بخشیدن و حضور مدعی در این رقابت ها دارد.

در بخش آقایان 8 تیم پروتیین 99 البرز، توس مسیر مشهد، نماینده سیستان و بلوچستان، رعدپدافندهوایی قم، نماینده اراک، شهرداری شهربابک و دانشگاه یزد و چادرملو اردکان و در بخش بانوان 5 تیم میلاد تبریز، نوین تهران، شهید فخار مشهد، مس شهربابک و پروتیین 99 البرز حاضر هستند.

تیم آقایان در هفته اول میزبان دانشگاه یزد خواهند بود و بانوان بدمینتون باز البرزی به تبریز سفر کرده تا دیدار افتتاحیه با مدافع عنوان قهرمانی میلاد تبریز برگزار کند.

میکاییل مریی، مهرداد رحمانی، یاسین معتمدیان، ارشیا عمل کننده، ایمان معمارپور و محمدصادق سعادت با هدایت هادی عمل کننده به عنوان سرمربی و علی مولا مربی و در کنار فرشاد جهانبانی سرپرست تیم پروتیین 99 البرز در این دوره از مسابقات حاضر میشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی نماینده البرز در لیگ برتر بدمینتون/نخستین بازی با شکست مواجه شد

معرفی نماینده البرز در لیگ برتر بدمینتون/نخستین بازی با شکست مواجه شد