مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 13:502021-09-26ورزشي

صدرنشینی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال بانوان


تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم با کسب دومین برد متوالی خود در جایگاه نخست جدول رده بندی پیکارهای لیگ برتر بسکتبال زنان ایران ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال شیمیدر قم با کسب دو پیروزی در پایان هفته دوم مسابقات مرحله مقدماتی فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور صدرنشین گروه نخست شد و خود را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کرد.

این در حالی است که امسال 12 تیم در رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور حضور دارند که در دو گروه 6 تیمی با یکدیگر رقابت می کنند و بعد از پایان بازی های مرحله مقدماتی، رتبه تیم ها برای حضور در مرحله پلی آف مشخص خواهد شد.

در بازی های مقدماتی که در سالن بسکتبال آزادی تهران برگزار می شود، در گروه نخست که بازی های آن با حضور شیمیدر قم به انجام می رسد، دو هفته بازی ها سپری شد در حالی که با دو پیروزی متوالی شیمیدر مقابل تیم های امرتات تهران و گروه بهمن تهران همراه بود.

شاگردان شایسته متشرعی در تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم در نخستین بازی خود با حساب 97 بر 42 از سد تیم امرتات تهران عبور کردند و با روحیه ای مضاعف به مصاف تیم گروه بهمن یکی از رقبای خود در این مرحله رفتند و با نتیجه 76 بر 56 حریف را شکست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرنشینی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال بانوان

صدرنشینی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال بانوان