مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 14:552021-09-26سياسي

توسعه زیرساخت های فرهنگی ـ آموزشی نایسر در دستور کار باشد


رییس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه توسعه عمرانی نایسر با اولویت تکمیل زیرساخت های فرهنگی ـ آموزشی در دستور کار باشد.

- ایسنا/کردستان رییس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه توسعه عمرانی نایسر با اولویت تکمیل زیرساخت های فرهنگی ـ آموزشی در دستور کار باشد.

محسن فتحی به مناسبت بازگشایی مدارس در اختتامیه رویداد خلاقیت ذهنی دانش آموزان ابتدایی نایسر که به همت سرای کارآفرینی اجتماعی برگزار شد، حضور یافت.

وی در این آیین با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و والدین، اظهار کرد: برگزاری کلاس های حضوری در مدارس باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شود و مدیران مدارس با اولویت استفاده از مربیان پرورشی و بهداشتی، باید تمامی الزامات بهداشتی را در مدارس رعایت کنند.

دکتر فتحی با تاکید بر اینکه سلامت دانش آموزان، اولیاء و معلمان نباید به مخاطره بیافتد، گفت: حفظ سلامتی تمامی مردم و دانش آموزان اولویت اصلی ما و مسئولان است و در این شرایط برنامه محوری و آمادگی بر اساس شرایط مختلف برای بازگشایی مدارس ضرورتی انکار ناپذیر در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مدارس خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های فرهنگی ـ آموزشی نایسر در دستور کار باشد

توسعه زیرساخت های فرهنگی ـ آموزشی نایسر در دستور کار باشد