مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 15:052021-09-26سياسي

بندرعباس 26 سال بدون طرح تفضیلی


رییس کمیسیون معماری شهرسازی شورای شهر بندرعباس گفت: بیش از26 سال است که شهر بندرعباس فاقد طرح تفضیلی قانونی است و پس از 30 سال پیگیر هستیم تا طرح تفضیلی جدید شهر بندرعباس به تصویب برسد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شورای شهر، عبدالرضا حیدری سراجی اظهار کرد: آخرین طرح تفضیلی شهر بندرعباس مربوط به سال 1369 است و با انقضای مهلت قانونی پنج ساله این طرح عملا بیش از 26 سال است که شهر بندرعباس فاقد طرح تفضیلی قانونی است و پس از 30 سال پیگیر هستیم تا طرح تفضیلی جدید شهر بندرعباس را در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور به تصویب برسد، بنابراین بدلیل زمانبر شدن این موضوع مهم درخواست داریم تا از طریق کمیسیون عمران مجلس و ظرفیت قانونی نمایندگان مجلس طرح تفضیلی جدید شهر بندرعباس پس از 30 سال بازنگری شود.

  این عضو شورای شهر بندرعباس با اشاره به اینکه عدم تصویب طرح جدید مشکلات اداری برای شهروندان ایجاد کرده است گفت: خلا قانونی موجود باعث شده تا شهروندان پروسه اداری طولانی را برای اخذ پروانه ساختمانی طی کنند که همین امر ریسک مفاسد اداری را نیز بالا می برد.

در ادامه این نشست سایر اعضا با بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص نحوه تامین مالی پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری خواستار استفاده از ظرفیت های قانونی نمایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندرعباس 26 سال بدون طرح تفضیلی

بندرعباس 26 سال بدون طرح تفضیلی