مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 16:402021-09-26سياسي

کم توجهی به نیروهای ایثارگر از ناحیه هر دستگاهی غیرقابل قبول است


فرماندار بناب با بیان اینکه کم توجهی به نیروهای ایثارگر از ناحیه هر دستگاهی غیرقابل قبول است، گفت: اجازه نخواهیم داد به قشر ایثارگر جامعه توهین و کم احترامی شود.

- ، شهریار فتحی شامگاه یک شنبه در نشست کمیسیون دانشجویی شهرستان بناب با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه هرگونه کم توجهی و بی حرمتی به قشر ایثارگر را از ناحیه هیچ دستگاهی قبول نکرده و قویاً آن را محکوم می کنیم؛ افزود: بهادادن و قدر منزلت ایثارگران جزو وظایف ماست و نباید از این موضوع غافل شویم.

وی با تأکید بر اینکه باید در معرفی رزمندگان و ایثارگران و مفاخر قدم برداریم؛ گفت: متأسفانه آنطور که شاید و باید از معرفی مفاخر خود غافل مانده ایم و همچنان این موضوع مغفول مانده است.

رییس شورای تأمین شهرستان بناب خاطرنشان کرد: متأسفانه در جامعه فلان هنرپیشه غربی برای جوانان شناخته شده است ولی نتوانسته ایم مفاخر داخل کشور و شهر خودمان را به جوانان به عنوان الگو معرفی کنیم و از معرفی مفاخر و قهرمانان 8 سال دفاع مقدس غافل مانده ایم.

فتحی اذعان کرد: اگر امروز در آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها و مدارس شاهد امنیت هستیم، این امنیت را مدیون جانفشانی رزمندگان و خون پاک شهدا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم توجهی به نیروهای ایثارگر از ناحیه هر دستگاهی غیرقابل قبول است

کم توجهی به نیروهای ایثارگر از ناحیه هر دستگاهی غیرقابل قبول است