مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 05:002021-09-27فرهنگي

روایت یک مستندساز از اربعین


یک مستندساز با بیان اینکه اکثر کارهایی که در حوزه اربعین تولید می شوند به سفارش هیچ شبکه، ارگان و نهادی نیستند، گفت: گروه های مستندساز برای ساخت این فیلم ها با انواع مختلف موانع امنیتی، - مالی و مجوزها روبرو هستند اما با این وجود بر اساس علاقه شخصی و احساس وظیفه به سمت تولید آنها می روند.

احمد جان میرزایی کارگردان و مستندساز که تجربه ساخت دو مستند پیاده تا بهشت و منزلگاه چهارده52 را درباره راهپیمایی اربعین در کارنامه کاری خود دارد، در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: با توجه به شرایطی که حدود دو سال است پاندمی ویروس کرونا به وجود آورده متاسفانه نتوانسته‎ ام در این مدت به راهپیمایی اربعین بروم اما تمام تلاش خود را کرده ام تا با تولید مستندها این دلتنگی را جبران کنم.

او ادامه داد: ما افراد زیادی را می بینیم که دور از مسیر کربلا و نجف هستند اما کاری که انجام می دهند تفاوتی با زیارت کربلا ندارد.

مثل فعالیت ها و خدماتی که کادر درمان این روزها انجام می دهند.

درواقع همانطور که در هر دو مستندها سعی کردم نشان دهم راهپیمایی اربعین حرکت به سمت عدل و عدالت، صلح و مودت است و این موضوع به وفور در طول به مسیر به چشم می خورد.

جان میرازیی اضافه کرد: اربعین یک موضوع بسیار گسترده است و می توان از دل آن هزاران ایده برای ساخت فیلم و مستند استخراج کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک مستندساز از اربعین

روایت یک مستندساز از اربعین