مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 05:552021-09-27بين الملل

نتایج انتخابات آلمان رییس جمهور آمریکا را غافلگیر کرد!


نتایج انتخابات آلمان و اول شدن حزب سوسیال دموکرات بایدن را غافلگیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روسیا الیوم، روزنامه اشپیگل آلمان نوشت که پیروزی حزب سوسیال دموکرات آلمان در انتخابات آلمان جو بایدن رییس جمهور آمریکا را غافلگیر کرد.

بایدن به محض اطلاع از نتایج اولیه رقابت های انتخاباتی در آلمان در واکنش به این نتایج به خبرنگاران در اشاره به حزب سوسیال دموکرات گفت: عجب!آنها قوی هستند.

نتایج نظرسنجی های پای صندوق نشان می دهد که سوسیال دموکرات ها با اختلاف حدود دو درصدی پیروز انتخابات پارلمانی آلمان هستند، اما در تشکیل دولت مستقل ناتوان خواهند بود.

خبرگزاری رویترز گزارش داد که نتایج نظرسنجیهای پای صندوقهای رای نشان می دهد که حزب سوسیال دموکرات برنده انتخابات پارلمانی روز یک شنبه در آلمان است و برای اولین بار طی 16 سال گذشته می توانند رهبری تشکیل دولت برلین را برعهده بگیرند و به حاکمیت آنگلا مرکل و محافظه کارها بر دولت این کشور پایان دهند.

براساس نتایج نظرسنجیهای پای صندوق که شبکه ZDF آلمان انجام داده است، حزب چپ میانه سوسیال دموکرات در مسیر به دست آوردن 26 درصد آرا که کمی بیشتر از حزب اتحادیه دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی که مورد حمایت مرکل قرار دارد، است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج انتخابات آلمان رییس جمهور آمریکا را غافلگیر کرد!

نتایج انتخابات آلمان رییس جمهور آمریکا را غافلگیر کرد!