مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 07:102021-09-27اقتصادي

تازه ترین جزییات از روند واکسیناسیون افراد آسیب دیده اجتماعی پایتخت


مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی تازه ترین جزییات از روند واکسیناسیون افراد آسیب دیده اجتماعی پایتخت را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مالک حسینی مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در تشریح تازه ترین جزییات از روند واکسیناسیون افراد آسیب دیده اجتماعی پایتخت از جمله افراد بی خانمان گفت: موضوع راه اندازی واحدهای سیار واکسیناسیون علیه تجهیز کردیم و در هر خودرو تیم عملیاتی از واکسیناتور، ثبت کننده اطلاعت، مدد کار اجتماعی و عامل انتظامی حضور دارند.

مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی افزود: روزانه در دو شیفت کاری (از 7:30 تا 13:30 و شیفت دوم از ساعت 13:30 تا 20:00) با دو تیم 10 نفره، در مجموع روزانه 20 واحد خودرویی برای انجام عملیات تهران می شود و امروز مجموعاً بالغ بر 3 هزارو 400 نفر واکسینه شدند.

حسینی ادامه داد: هدف از راه اندازی واحدهای سیار برای گروه هایی بود که دسترسی مناسب به مراکز واکسیناسیون نداشتند و علت دیگر راه اندازی به دلیل در دسترس نبودن مدارک هویت این دست از افراد کار واکسیناسیون با مشکل مواجه بود.

او با بیان این مطلب که هنوز شیوه نامه واکسیناسیون کودکان از سوی وزارت بهداشت ابلاغ نشده است بیان کرد: گروه های هدف با کمپ های ترک اعتیاد (80 کمپ) انجام شد و در ادامه خانواده کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین جزییات از روند واکسیناسیون افراد آسیب دیده اجتماعی پایتخت

تازه ترین جزییات از روند واکسیناسیون افراد آسیب دیده اجتماعی پایتخت