مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 08:002021-09-27سياسي

می دانم این روزها قلبتان تند تند می زند


«به نام خدایی که عشق حسین(ع) را در دل ما نهاد، سلام بر حسین(ع)، سلام بر ابوالفضل علمدار حسین(ع)، می دانم که دلهای شما زائران این روزها تند تند می تپد اما .

- به نام خدایی که عشق حسین(ع) را در دل ما نهاد، سلام بر حسین(ع)، سلام بر ابوالفضل علمدار حسین(ع)، می دانم که دلهای شما زائران این روزها تند تند می تپد اما .

این جملات بخشی از دیالوگ گویندگان برنامه نشان ارادت رادیو اربعین است که همواره سعی می کنند روزهای منتهی به اربعین حسینی را برای عاشقان آن حضرت که جاماندگان اربعین هستند، التیام ببخشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه رادیویی نشان ارادت به تهیه کنندگی حسن خلیل نژاد و نویسندگی سمیه نازنینی هر روز از ساعت 14 الی 16 با گویندگی سودابه آقاجانیان و مجید عسگری از رادیو اربعین به روی آنتن می رود و درواقع با فضایی که دارد، به نوعی التیام بخش دل های زائران حسینی است که خودشان را جاماندگان اربعین می دانند.

در ابتدای برنامه سودابه آقاجانیان (گوینده) با طمأنینه خاصی برنامه را آغاز می کند و می گوید: به نام خدایی که عشق حسین(ع) را در دل ما نهاد .

سپس مداحی کوتاهی به عنوان میان برنامه برای شنوندگان پخش می شود و بعد از آن مجید عسگری(گوینده) می گوید: امروز دل هایمان را روانه بین الحرمین می کنیم و دست ادب به سینه می گذاریم و می گوییم سلام بر حسین (ع).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می دانم این روزها قلبتان تند تند می زند

می دانم این روزها قلبتان تند تند می زند