مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 08:202021-09-27بين الملل

گفتگوی وزیر خارجه الجزایر با گوترش درباره بحران صحرای غربی


وزیر خارجه الجزایر و دبیرکل سازمان ملل آخرین تحولات بحران صحرای غربی و امکان ازسرگیری مذاکرات میان دو طرف درگیر در این بحران یعنی دولت مراکش و جبهه پولیساریو را بررسی کردند.

- وزیر خارجه الجزایر و دبیرکل سازمان ملل آخرین تحولات بحران صحرای غربی و امکان ازسرگیری مذاکرات میان دو طرف درگیر در این بحران یعنی دولت مراکش و جبهه پولیساریو را بررسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، طبق بیانیه وزارت خارجه الجزایر، رمطان لعمامره، وزیر خارجه این کشور و آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در حاشیه برگزاری هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با یکدیگر دیدار کرده و به بررسی آخرین تحولات منطقه به ویژه اقداماتی که الجزایر برای تقویت راه حل های مسالمت آمیز بحران ها در کشورهای لیبی و مالی و منطقه ساحل و صحرای غربی انجام می دهد، پرداختند.

همچنین طبق این بیانیه، در دیدار لعمامره و گوترش چالش هایی که برای حل بحران در منطقه صحرای غربی براساس قطعنامه های سازمان ملل در این رابطه وجود دارند و نیز راه های تحقق بخشیدن به تلاش های سازمان ملل برای ازسرگیری مذاکرات میان دو طرف درگیر یعنی دولت مراکش و جبهه پولیساریو بررسی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی وزیر خارجه الجزایر با گوترش درباره بحران صحرای غربی

گفتگوی وزیر خارجه الجزایر با گوترش درباره بحران صحرای غربی