مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 08:452021-09-27سياسي

روزگار ناخوش همدان و خلاء مدیریت انقلابی


در حالی که استان و شهر همدان به دلیل تعیین تکلیف نشدن استاندار و شهردار در خلاء مدیریتی به سر می برد و نماینده ولی فقیه در استان هم این موضوع را یادآوری کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ٱبانماه سال 97 بود که استاندار کهنه کار و سابق همدان به دلیل قانون بازنشستگی از همدان رفت و میز استانداری را به سعید شاهرخی سپرد.

نیکبخت در همان ایام در دیدار پایانی که جمعی از کارکنان استانداری و فرمانداران حضور داشتند به آنان توصیه کرد که شاهرخی را نرنجانند چون او آدمی سیاسی است و بالاخره حساب و کتاب افراد را پس می دهد! و مانند نیکبخت اهل گذشت نیست.

بله شاهرخی آدمی سیاسی بود و تقریباً در این دو سال و نیم که بر مسند استانداری همدان بود نیز بیشتر با رویکردی سیاسی استان را اداره کرد البته خود شاهرخی هم به این موضوع اذعان کرد و گفت من محک اصلاح طلبی هستم.

شاهرخی برای اداره استان آنطور که میخواست، باید با دو نهاد مهم در استان روبرو می شد که در یک مورد درست عمل کرد و موفق شد و با یک نهاد آنگونه که میخواست کار پیش نرفت؛ ٱن دو نهاد مهم یکی مجمع نمایندگان استان بود و یکی هم نماینده ولی فقیه در استان.

شاهرخی با کمک و مشورت معاون کهنه کار سیاسی و اهل لرستان خود که دیگر پس از 20 سال تجربه مدیریت در استان، شناخت خواسته بود با تعیین تکلیف استاندار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزگار ناخوش همدان و خلاء مدیریت انقلابی

روزگار ناخوش همدان و خلاء مدیریت انقلابی