مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 17:252021-09-27بين الملل

تأکید وزیر خارجه بحرین بر پایبندی به بندهای بیانیه نشست «العُلا»


در ادامه تنش های بحرین و قطر با وجود گذشت چندین ماه از برگزاری کنفرانس آشتی شورای همکاری موسوم به نشست «العُلا»، وزیر خارجه بحرین در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به صورت تلویحی از قطر خواست تا به بندهای بیانیه این نشست پایبند باشد.

- تأکید وزیر خارجه بحرین بر پایبندی به بندهای بیانیه نشست العُلا در ادامه تنش های بحرین و قطر با وجود گذشت چندین ماه از برگزاری کنفرانس آشتی شورای همکاری موسوم به نشست العُلا ، وزیر خارجه بحرین در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به صورت تلویحی از قطر خواست تا به بندهای بیانیه این نشست پایبند باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الجزیره، عبداللطیف الزیانی ، وزیر خارجه بحرین دوشنبه شب در سخنانی در هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل بار دیگر بر لزوم تقویت همکاری میان اعضای شورای همکاری خلیج فارس تأکید کرد.

وزیر خارجه بحرین بدون اشاره به نام کشوری خاص از اعضای شورای همکاری خلیج فارس، خواستار پایبندی به بیانیه نشست آشتی و مصالحه اعضای شورای همکاری العُلا شد که چند ماه پیش در شهر سعودی العلا برگزار شده بود.

این اظهارات الزیانی در حالی مطرح می شود که وزارتخانه متبوع او ساعاتی پیش در بیانیه ای، قطر را متهم کرد که از طریق رسانه های خود اقدامات تحریک آمیزی علیه منامه انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید وزیر خارجه بحرین بر پایبندی به بندهای بیانیه نشست «العُلا»

تأکید وزیر خارجه بحرین بر پایبندی به بندهای بیانیه نشست «العُلا»