مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 22:202021-09-27ورزشي

تنبیه ناظم؛ علت غیبت سوال برانگیز ملی پوش فوتسال در بازی مهم!


سرمربی تیم ملی فوتسال بنابر دلایل انضباطی یکی از بازیکنان خود را مقابل قزاقستان استفاده نکرد.

- جی پلاس، تیم ملی فوتسال ایران در حالی مسابقه حساس مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2021 مقابل قزاقستان را واگذار کرد که علاوه بر عدم استفاده اجباری از حسین طیبی و فرهاد فخیم بخاطر آسیب دیدگی، محمدرضا سنگ سفیدی دیگر بازیکن تاثیرگذار ایران هم بنابر تصمیم سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی ایران در فهرست قرار نگرفته بود.

ورزش سه نوشت: محمدرضا سنگ سفیدی که از سال 2013 عضو تیم ملی فوتسال ایران است و در جام جهانی کلمبیا نیز حضور داشت، در لیتوانی با تجربه بیشتری کار می کرد و فرصت بیشتری برای بازی به دست آورد که در چهار مسابقه ابتدایی تیم ملی نیز دو پاس گل داد و روی یک گل دیگر تاثیرگذاری داشت، اما این بازیکن در دیدار با قزاقستان غایب بود.

شماره 6 تیم ملی فوتسال ایران در نیمه اول دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی مقابل ازبکستان حدود 12 دقیقه در زمین حضور داشت، اما پس از اینکه در یک صحنه تعویض شد، به سمت سرمربی تیم ملی نرفت، با او دست نداد و روی نیمکت نشست که همین اتفاق با عصبانیت ناظم الشریعه مواجه شد.

ناظم الشریعه به علت این حرکت سنگ سفیدی که هنوز مشخص نیست این بازیکن به عمد یا غیرعمد این کار را انجام داده، تصمیم گرفت تا این ملی پوش تاثیرگذار ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنبیه ناظم؛ علت غیبت سوال برانگیز ملی پوش فوتسال در بازی مهم!

تنبیه ناظم؛ علت غیبت سوال برانگیز ملی پوش فوتسال در بازی مهم!