مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 05:352021-09-28اقتصادي

اتخاذ تمهیدت لازم برای حل مشکل کمبود گاز مایع در سیستان و بلوچستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: برای رفع مشکلات توزیع گاز مایع در استان و پیشگیری از بروز اختلالات سال های گذشته امسال 4 تاسیسات جدید گاز مایع در استان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ماندانا زنگنه در نشست بررسی آخرین وضعیت گاز مایع استان که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مشکلات این حوزه  نرسیدن سیلندرها به مناطق دورتر از مرکز بود بنابراین تصمیم گرفته شد تا در چهار شهرستان هامون، زاهدان، دلگان و نیکشهر تاسیسات جدید گاز مایع احداث شود که ساخت آنها در سال 99 آغاز شده و امسال به بهره برداری خواهند رسید.

وی بیان کرد: از ابتدای شهریور سال گذشته با هدف شناسایی و ساماندهی مشترکین واقعی گاز به عنوان اولین استان کشور توزیع الکترونیکی گاز مایع در سیستان و بلوچستان آغاز شد و علاوه بر آن در زاهدان برای سهولت دریافت گاز در مناطق پرجمعیت 8 عاملیت توزیع گاز مایع ایجاد شد این در حالی بود که پس از پیگیری های فراوان سهمیه گاز مایع سیستان و بلوچستان هم 30 درصد افزایش پیدا کرد.

زنگنه افزود: هر چند سال قبل برای سرعت بخشیدن به ورود گاز به استان 17 دستگاه کشنده جدید از سایر استانها به ناوگان قبلی استان اضافه شد و تعداد واگن های قطار ورودی گاز مایع استان هم به 24 واگن در هفته رسید اما باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ تمهیدت لازم برای حل مشکل کمبود گاز مایع در سیستان و بلوچستان

اتخاذ تمهیدت لازم برای حل مشکل کمبود گاز مایع در سیستان و بلوچستان