مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:552021-09-28اجتماعي

قطار شلمچه به خرمشهر فعال شد/ورود روزانه 20 هزار نفر از مرزها


معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان با بیان اینکه پایانه های مرزی این استان وضعیت کنترلی مطلوبی دارند، گفت: در حال حاضر ورودی زائران از مرزهای شلمچه و چذابه 20 هزار نفر گزارش شد.

- ، ولی الله حیاتی صبح امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران به آخرین وضعیت پایانه های مرزی خوزستان و تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده برای بازگشت زائران حسینی اشاره کرد و گفت: برپایی و استقرار 50 موکب و ایستگاه پذیرایی با ملزومات لازم در شلمچه، 20 موکب و ایستگاه در چذابه، آغاز به فعالیت یک دستگاه ریل باس قطار از خرمشهر به شلمچه و بالعکس با ظرفیت هر رام 400 نفر بخشی از تمهیدات صورت گرفته برای برگشت زائران حسینی است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان افزود: چهار رام قطار از خرمشهر به تهران به ظرفیت هر رام 500 نفر و 2 ریل باس از خرمشهر به مرکز استان به ظرفیت هر رام 500 مسافر فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی از استقرار 200 اتوبوس برون استانی در شلمچه و 50 اتوبوس درون استانی در چذابه به عمق کشور خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر 40 اتوبوس خط واحد در شلمچه مستقر است و کار انتقال زائران حسینی را به خرمشهر و آبادان در 24 ساعت شبانه روز انجام می دهد.

حیاتی گفت: در همه مسیرها و محورهای مواصلاتی مرزی اکیپ امداد و نجات، بهداشت و درمان با هدف انجام تست های مربوطه بهداشتی از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار شلمچه به خرمشهر فعال شد/ورود روزانه 20 هزار نفر از مرزها

قطار شلمچه به خرمشهر فعال شد/ورود روزانه 20 هزار نفر از مرزها