مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:102021-09-28حوادث

آتش سوزی یک دستگاه خودرو در بزرگراه مدرس


سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی یک دستگاه خودرو BMW در بزگراه مدرس خبر داد و گفت: متاسفانه به سبب ضربات متعدد خودرو با گاردریل و بروز آتش سوزی آن دو نفر جان خود را از دست دادند.

- خبرگزاری مهر جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت 13:51 دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف منجر به حریق خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس کمی بعد از خروجی بیهقی به سامانه 125 آتش نشانی تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: دو تیم عملیاتی متشکل از یک تیم نجات و یک تیم اطفا حریق به محل حادثه اعزام شده و آتش نشانان با گذشت 4 دقیقه به محل حادثه رسیده و مشاهده می کنند یک دستگاه خودرو BMW شاسی بلند به دلیل نامشخصی با گاردریل های بزرگراه برخورد کرده و منحرف شده است.

وی اظهار کرد: خودروی اعلامی در حاشیه بزرگراه در قسمت راست با یک پست برق زمینی و همچنین یک درخت تنومند برخورد کرده که سبب شکسته شدن و سقوط درخت شده است و در نهایت با برخورد با یک تابلو در محل متوقف شده است.

ملکی بیان کرد: متأسفانه خودرو به سبب برخوردها با حریق مواجهه شده است و دو نفر سرنشین داخل آن به دلیل آسیب های ناشی از برخورد مجروح شده و در خودرو مبحوس بودند؛ این خودرو کاملاً شعله ور بود، افراد به سرعت عملیات را شروع کرده و توانستند آتش سوزی را خاموش کرده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی یک دستگاه خودرو در بزرگراه مدرس

آتش سوزی یک دستگاه خودرو در بزرگراه مدرس