مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:102021-09-28پزشكي

نصب دستگاه سی تی اسکن جدید در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از بهره برداری نهایی دستگاه سی تی اسکن جدید بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت و امکان پذیرش بیماران در این راستا خبر داد.

- نصب دستگاه سی تی اسکن جدید در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از بهره برداری نهایی دستگاه سی تی اسکن جدید بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت و امکان پذیرش بیماران در این راستا خبر داد.

محمد طاهر طیب زادگان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این دستگاه 16 اسلایس بوده و قابلیت انجام تمام سی تی اسکن های روزمره، سی تی آنژیو و س تی اسکن افراد تا وزن 105 کلیوگرم را دارا است به نحوی که با داشتن نرم افزارهای کاهش دز، تا 40 درصد پرتوگیری بیمار را کاهش می دهد.

وی افزود: با بهره برداری نهایی از این دستگاه تمامی سی تی اسکن های ریوی و سایر سی تی اسکن هایی که تاکنون به ناچار در شهرستان های مجاور از جمله بهبهان و گچساران صورت میگرفت در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت قابلیت انجام را خواهند داشت لذا منبعد از مراجعه همشهریان و هزینه های مازاد مربوطه در این زمینه جلوگیری خواهد شد.

طیب زادگان با اشاره به این مهم که هزینه صورت گرفته برای خرید دستگاه 8 میلیارد تومان و هزینه آماده سازی فضای فیزیکی نصب و لوازم جانبی بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب دستگاه سی تی اسکن جدید در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت

نصب دستگاه سی تی اسکن جدید در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت