مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:552021-09-28سياسي

قدرت های استکباری در جنگ امروز معیشت مردم را هدف قرار دادند


جنگ همچنان علیه ملت ایران ادامه دارد و قدرت های استکباری با اعمال تحریم های ظالمانه معیشت و اشتغال مردم را هدف قرار دادند.

- ، انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر سه شنبه در آیین تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس طی سخنانی گفت: برای استمرار راه شهدا زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است و هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های همه اقشار جامعه در صحنه نابرابر جنگ ظاهر شدند و باعث افتخار آفرینی برای کشور شدند.

وی افزود: زمانی که انقلاب به پیروزی رسید شعارها و آرمان های انقلاب لرزه ای بر پیکره نظام سلطه انداخت و امروز با برگزاری آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس برای حفظ دستاوردهای خون شهدا و تداوم راه امام و رهبری تلاش می کنیم.

استاندار تهران با بیان اینکه امروز بازخوانی رشادت های دوران دفاع مقدس ضروری است، ادامه داد: رزمندگان دفاع مقدس با وحدت و همدلی همه آحاد جامعه در مقابل تسلیحات پیشرفته بلوک شرق و غرب ایستادند.

محسنی بندپی گفت: جنگ همچنان علیه ملت ایران ادامه دارد و امروز قدرت های استکباری تمایلی به جنگ به شیوه کلاسیک و نظامی ندارند، بلکه با خباثت با اعمال تحریم های ظالمانه معیشت و اشتغال مردم را هدف قرار دادند اما بازهم ملت ایران سربلند از این جنگ بیرون خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت های استکباری در جنگ امروز معیشت مردم را هدف قرار دادند

قدرت های استکباری در جنگ امروز معیشت مردم را هدف قرار دادند