مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:252021-09-28اجتماعي

رونمایی از سند تاریخی دفاع مقدس در دانشگاه اصفهان


به مناسبت هفته دفاع مقدس، فیلم تاریخی اعزام رزمندگان دانشگاه اصفهان به جبهه های دفاع مقدس از سوی موزه و مرکز اسناد دانشگاه اصفهان رونمایی شد.

- ایسنا/اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس، فیلم تاریخی اعزام رزمندگان دانشگاه اصفهان به جبهه های دفاع مقدس از سوی موزه و مرکز اسناد دانشگاه اصفهان رونمایی شد.

ارباب جلفایی، معاون آموزشی و جنگ دانشگاه اصفهان در دوران دفاع مقدس امروز (سه شنبه- 6 مهرماه) در مراسم رونمایی از فیلم تاریخی اعزام رزمندگان دانشگاه اصفهان به جبهه های دفاع مقدس که به مناسبت هفته دفاع مقدس به صورت برخط در دانشگاه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: رونمایی از این سند تاریخی یادآور این است که دانشجویان در عرصه های مختلف در کشور خوش درخشیدند.

وی در توضیح نقش دانشگاه در دوران دفاع مقدس، گفت: در زمان جنگ در دانشگاه اصفهان معاونتی با عنوان معاونت جنگ تعریف شده بود که در این معاونت، فعالیت های پشتیبانی و تحقیقانی جنگ انجام می شد.

معاون جنگ دانشگاه اصفهان در سال های جنگ با بیان اینکه در آن زمان کمیته ها و تیم ها با هم جمع شدند و پس از تشکیل بسیج به فرمان امام (ره) در همه زمینه ها بسیج با بدنه مردمی به اداره امور پرداخت، تصریح کرد: در معاونت جنگ گروهی برای اعزام دانشجویان به جبهه ها تشکیل شده بود که تعداد متقاضیان آن بیشتر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سند تاریخی دفاع مقدس در دانشگاه اصفهان

رونمایی از سند تاریخی دفاع مقدس در دانشگاه اصفهان