مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:452021-09-28پزشكي

استقرار اکیپ های بیماریابی در مرز شلمچه/ آمادگی سه مرکز قرنطینه در خرمشهر


فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر گفت: اکیپ های بهداشت و درمان در قالب تب سنجی و تست سریع و پی سی آر فرآیند بیماریابی را انجام می دهند و در صورت وجود بیمار اقدامات درمانی لازم صورت خواهد گرفت.

- محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از عصر روز گذشته شاهد بازگشت زائرین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام هستیم و از نقطه صفر مرزی با استقرار دو موکب پذیرای زوار هستیم.

وی افزود: اکیپ های بهداشت و درمان در قالب تب سنجی و تست سریع و پی سی ار فرآیند بیماریابی را انجام می دهند و در صورت وجود بیمار اقدامات درمانی لازم صورت خواهند گرفت.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: علاوه بر یک کلینیک درمانی، دو مرکز دیگر در شهر خرمشهر برای قرنطینه زوار مبتلا به کرونا در نظر گرفته شده که در صورت نیاز به این مراکز منتقل می شوند.

وی ادامه داد: در محل پایانه نیز امکاناتی از قبیل استقرار ون های برقی برای انتقال زائرین به دروازه خروجی، استقرار30 دستگاه اتوبوس برون شهری در مواکب پایانه برای جابجایی مسافران خارج و درون خوزستان فراهم شده است.

محمد حیدری تصریح کرد: بیش از 50 دستگاه اتوبوس و مینی بوس از دروازه مرز امر حمل و نقل را تا فلکه مقاومت خرمشهر را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار اکیپ های بیماریابی در مرز شلمچه/ آمادگی سه مرکز قرنطینه در خرمشهر

استقرار اکیپ های بیماریابی در مرز شلمچه/ آمادگی سه مرکز قرنطینه در خرمشهر