مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:452021-09-28اقتصادي

بیمه رانندگان تاکسی اراک همچنان در بلاتکلیفی


سازمان تامین اجتماعی از ابتدای سال 96 به بعد هیچ کد بیمه ای را برای رانندگان تاکسی و اتوبوس و شاغلان در حمل و نقل عمومی ایجاد نکرده است.

- با اشاره به وضعیت بیمه رانندگان تاکسی در اراک، اظهار کرد: در حال حاضر بیمه تأمین اجتماعی پذیرشی برای رانندگان تاکسی ندارد و رانندگان باید 30 درصد حق بیمه را شخصاً پرداخت کنند.

وی ادامه داد: پیش از هدفمندی یارانه ها، حق بیمه رانندگان در بودجه سالیانه تأمین اجتماعی پیش بینی می شد، اما در سال های اخیر هزینه بیمه تاکسیرانان و قالیبافان در بودجه پیش بینی نشده و به این علت هیچ گونه اقدامی نیز در این زمینه صورت نگرفته است.

سرپرست شهرداری اراک تصریح کرد: لیست رانندگانی را که مشمول قوانین بیمه می شدند به اتحادیه تاکسیرانی ارسال کرده است که این اتحادیه نیز لیست اسامی را به ستاد حمل و نقل و سوخت و از آنجا به سازمان تأمین اجتماعی ارائه داده است.

وی گفت: سازمان تأمین اجتماعی از ابتدای سال 96 به بعد هیچ کد بیمه ای را برای رانندگان تاکسی و اتوبوس و شاغلان در حمل و نقل عمومی ایجاد نکرده است.

دلیل آن هم بدهی بالای دولت به تأمین اجتماعی عنوان شده است.

سرپرست شهرداری اراک در پایان بیان کرد: مقرر شد تاکسیرانان جدید برای جایگزینی با تاکسیرانانی که بازنشسته شده اند یا به هر دلیل دیگری از بیمه استفاده نمی کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه رانندگان تاکسی اراک همچنان در بلاتکلیفی

بیمه رانندگان تاکسی اراک همچنان در بلاتکلیفی