مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 09:052021-09-28اقتصادي

افزایش حمایت ها از فرزندان بالای 18 سال مراکز بهزیستی


تا پیش از این تنها حوزه معاونت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور امور فرزندان فاقد سرپرست موثر را پیگیری می کرد اما پس از تصویب این دستورالعمل تمام معاونت های بهزیستی توان خود را برای حمایت از فرزندان بالای 18 سال برای رسیدن به استقلال بکار گرفتند.

- مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از افزایش حمایت بهزیستی از فرزندان بالای 18 سال مراکز بهزیستی خبر داد و گفت: کمک هزینه حمایت از این فرزندان برای استقلال از مبلغ 20 میلیون تومان، امسال به حدود 46 میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از سازمان بهزیستی کشور، سعید بابایی با اشاره به متناسب شدن کمک هزینه حمایت از این فرزندان برای استقلال با دستمزد پایه مصوب هر سال، افزود: هر سال با توجه به نرخ تورم این مبلغ افزایش پیدا می کند، بطوری که مبلغ 20 میلیون تومان سال گذشته با این مصوبه امسال به حدود 46 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است البته این مبلغ به فرزندان بی سرپرستی که درون مراکز نگهداری می شوند، با شرایط مندرج در دستورالعمل ها پرداخت می شود.

وی درباره ارتقای سطح خدمات حمایتی به فرزندان در شرف استقلال بالای 18 سال از تدوین و تصویب دستورالعمل جامع فرزندان تحت سرپرستی بهزیستی برای هدایت به زندگی مستقل در مردادماه سال جاری خبر داد و گفت: تا پیش از این تنها حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حمایت ها از فرزندان بالای 18 سال مراکز بهزیستی

افزایش حمایت ها از فرزندان بالای 18 سال مراکز بهزیستی