مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 09:052021-09-28سياسي

فارس باید چهار راه ریلی کشور شود/افتتاح آزاد راه تا پایان سال


باید فارس و شیراز را چهارراه ریلی کشور کنیم که روی این مسأله تمرکز کردیم که راه آهن شیراز اقلید و شیراز بوشهر و شیراز به گل گهر از جمله آنها است.

- ، ابراهیم عزیزی ظهر سه شنبه در جمع عشایر شهرک گلستان شیراز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عشایر، به اقدامات انجام شده در مجلس یازدهم اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به نیازهای استان، از همان ابتدا به سمت تغییر دادن نگاه مسئولان به فارس حرکت کردیم؛ چراکه از سالیان گذشته به اشتباه، طرز تلقی آنها برخوردار بودن استان بوده است.

او افزود: هر وقت بحث توزیع بودجه و پشتیبانی دولت از فارس مطرح می شد، نگاه دولتی ها این بود که فارس هیچ مشکلی ندارد که همین نگاه مشکلات متعددی را ایجاد کرده بود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما تلاش کردیم در نخستین اقدام این نگاه را تغییر دهیم و به مرکز نشینان نشان دهیم که استان فارس محرومیت های بسیاری در حوزه های مختلف دارد که همین راهبرد در بودجه 1400 به خوبی خود را نشان داد.

او خاطرنشان کرد: بودجه فارس در سال 1400 از 3 هزار و 30 میلیارد ریال به 8 هزار میلیارد تومان رسید که یک هزار و 200 میلیارد ریال آن مختص بودجه محرومیت زدایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس باید چهار راه ریلی کشور شود/افتتاح آزاد راه تا پایان سال

فارس باید چهار راه ریلی کشور شود/افتتاح آزاد راه تا پایان سال