مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 09:052021-09-28سياسي

برخی برای انتخاب شهردار به شوراییان دستور می دهند


برخی از بیرون شورا برای انتخاب شهردار به شوراییان دستور می دهند و اگر بخواهد این گونه پیش برود، نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

- ایسنا/خراسان رضوی نایب رییس شورای شهر کاشمر گفت: برخی از بیرون شورا برای انتخاب شهردار به شوراییان دستور می دهند و اگر بخواهد این گونه پیش برود، نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

باوجود اینکه 23 شهریور ماه محمد صادقی به عنوان چهل و پنجمین شهردار کاشمر انتخاب و معرفی شد، اما هنوز نیامده عطای کلیدداری شهر را به لقایش بخشید و از سمت خود به دلیل اختلافاتی که از همان ابتدا در بین اعضاء شورا وجود داشت استعفا داد از این رو پس از طرح موضوع استعفاء او در جلسه 30 شهریور و انجام رأی گیری با نظر موافق 6عضو و نظر ممتنع یک عضو دیگر با استعفاء وی موافقت شد.

متاسفانه از همان زمان تاکنون اعضاء شورای شهر کاشمر به دلیل مسائلی که بعضأ گفته می‎ شود فشارهای جناح‎ های سیاسی است در انتخاب گزینه مدنظرشان ناتوان مانده‎ اند و این موجب شده شهرداری شهر 95 هزار نفری کاشمر به رغم وضعیت خاصی که در سطح استان دارد توسط سرپرست اداره شود این در صورتی است که بسیاری از شوراهای شهرهای دیگر شهردار خود را انتخاب کرده اند.

نایب رییس شورای شهر کاشمر در همین خصوص در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: اگر چه برخی در بیرون شورا به دنبال انتخاب شهردار با زر و زور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی برای انتخاب شهردار به شوراییان دستور می دهند

برخی برای انتخاب شهردار به شوراییان دستور می دهند