مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 09:102021-09-28سياسي

شعار «هفته ملی کودک» اعلام شد


ویژه برنامه های «روز جهانی» و «هفته ملی کودک» در سال 1400 با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در سراسر کشور برگزار می شود.

- ویژه برنامه های روز جهانی و هفته ملی کودک در سال 1400 با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، ابوالقاسم سلیمانی، دبیر هفته ملی کودک با اعلام این خبر گفت: پس از بررسی شعارهای پیشنهادی هفته ملی کودک از سوی سازمان های فعال در حوزه کودکان و نوجوانان، این شعار برای برنامه های روز جهانی و هفته ملی کودک انتخاب شد.

او توضیح داد که ویژه برنامه های هفته ملی کودک طی روزهای 16 تا 22 مهر 1400 در سراسر کشور به صورت مجازی و حضوری اجرا خواهد شد.

به گفته مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، تکیه بر شادیِ ، نشاط و بازی از جمله نکته های مهمی است که این رویداد بر آن تاکید دارد و با این نگاه است که برگزاری ویژه برنامه هایی متنوع با اهداف این رویداد تعریف شده و فراهم آوردن زمینه هایی برای ایجای فضای شاد و بانشاط بخشی از رویکردهای اصلی این برنامه فرهنگی خواهد بود.

سلیمانی افزود: در این هفته تمام استان های کشور با همراهی نهادها و سازمان های مختلف برنامه های متنوعی را برای کودکان و آگاهی بخشی درباره مسائل و نیازهای کودکان تدارک دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار «هفته ملی کودک» اعلام شد

شعار «هفته ملی کودک» اعلام شد