مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 09:152021-09-28اجتماعي

اعزام 100 دستگاه اتوبوس مسافری آذربایجان شرقی برای جابجایی زائران اربعین حسینی


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری آذربایجان شرقی برای جابجایی زائران اربعین حسینی به استان، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری آذربایجان شرقی برای جابجایی زائران اربعین حسینی به استان، 100دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام کرد .

اروجعلی علیزاده با اعلام این خبر، افزود: طبق اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مبنی بر بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور از طریق مرز زمینی مهران با هماهنگی های به عمل آمده با انجمن های صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل مسافری استان، آمادگی لازم برای تخصیص تعداد مورد نیاز ناوگان مسافری استان برای جابجایی زوار استان انجام و 100 دستگاه اتوبوس به این مرز اعزام شد.

وی گفت: تیمی متشکل از کارکنان این اداره کل نیز برای نظارت بر نحوه خدمات رسانی ناوگان حمل ونقل به زائران به پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی مهران اعزام شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل استان، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان، خاطرنشان کرد: همچنین تاکید و نظارت بر حضور و عملکرد موثر مدیران فنی برای کنترل اجرایی و فنی ناوگان و ارتقای ایمنی، نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 100 دستگاه اتوبوس مسافری آذربایجان شرقی برای جابجایی زائران اربعین حسینی

اعزام 100 دستگاه اتوبوس مسافری آذربایجان شرقی برای جابجایی زائران اربعین حسینی