مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 09:302021-09-28اجتماعي

بازگشت تاکنون 20 هزار زائر به کشور از دو مرز خوزستان


معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با بیان این که پایانه های مرزی در وضعیت کنترلی مطلوبی قرار دارند، گفت: ورودی زائرین در حال حاضر از دو پایانه مرزی خوزستان تاکنون 20 هزار نفر گزارش شده است.

- ولی اله حیاتی در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت پایانه های مرزی استان خوزستان و تدابیر و تمهیدات اتخاذشده برای بازگشت زائرین اظهار کرد: برپایی و استقرار 50 موکب و ایستگاه پذیرایی با ملزومات لازم در شلمچه، 20 موکب و ایستگاه در چذابه و آغاز به فعالیت یک دستگاه ریل باس قطار از خرمشهر به شلمچه و بالعکس با ظرفیت هر رام 400 نفر بخشی از تمهیدات برای برگشت زائران حسینی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: چهار رام قطار از خرمشهر به تهران با ظرفیت هر رام 500 نفر و دو ریل باس از خرمشهر به مرکز استان خوزستان به ظرفیت هر رام 500 مسافر فعالیت خود را آغاز کرده اند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان از استقرار 200 اتوبوس برون استانی در شلمچه و 50 اتوبوس درون استانی در چذابه به عمق کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر 40 اتوبوس خط واحد در شلمچه مستقر هستند و کار انتقال زائرین را به خرمشهر و آبادان در 24 ساعت شبانه روز انجام می دهند.

حیاتی افزود: در همه مسیرها و محورهای مواصلاتی مرزی، اکیپ های امداد و نجات و بهداشت و درمان با هدف انجام تست های مربوطه بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت تاکنون 20 هزار زائر به کشور از دو مرز خوزستان

بازگشت تاکنون 20 هزار زائر به کشور از دو مرز خوزستان