مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 09:452021-09-28اقتصادي

تنظیم دادخواست تامین دلیل، رایگان و اینترنتی


تامین دلیل یعنی حفظ و تهیه کردن‏ دلیل یا در جای امن گذاشتن دلیل.

منظور از تامین دلیل این است که مثلا شما دلایل و مدارکی دارید که در حال از بین رفتن است یا ممکن است از بین برود و فعلا هم برای طرح دعوی یا استفاده‏ از این دلائل آماده نیستید و منظورتان این .

- تامین دلیل یعنی حفظ و تهیه کردن‏ دلیل یا در جای امن گذاشتن دلیل.

منظور از تامین دلیل این است که مثلا شما دلایل و مدارکی دارید که در حال از بین رفتن است یا ممکن است از بین برود و فعلا هم برای طرح دعوی یا استفاده‏ از این دلائل آماده نیستید و منظورتان این است که این دلائل فعلا در جای امنی محفوظ بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام ثبت شرکت، موسسه حقوقی بازرگان به منظور رفاه حال شما عزیزان در سایت دادخواست ، علاوه بر ارائه نمونه دادخواست های متعدد، امکان تنظیم دادخواست به صورت رایگان و آنلاین برای شما عزیزان را میسر نموده است.

در ادامه این مطلب برای اینکه بدانید چه مواقعی لازم است تامین دلیل کنید به ذکر چند مثال خواهیم پرداخت : مثال اول: زمانی که شما بر یک شخصی حقی دارید مثلا ساعت خود را نزد او امانت گذارده و رسید نگرفته ‏اید و اشخاصی از وجود این حق مطلعند ولی شما احتمال می دهید در موقع مطالبه این حق‏ یا طرح دعوی، به این اشخاص یعنی مطلعین از موضوع، دسترسی پیدا نکنید یا نتوانید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنظیم دادخواست تامین دلیل، رایگان و اینترنتی

تنظیم دادخواست تامین دلیل، رایگان و اینترنتی