مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 10:052021-09-28اجتماعي

آغاز به کار مرکز واکسیناسیون خودرویی شرکت واحد اتوبوسرانی


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آغاز به کار مرکز واکسیناسیون خودرویی شرکت واحد در راستای پویش تزریق 300 هزار دُز واکسن کرونا به دستور شهردار تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه مشارکت در این حوزه ورود کرده است، افزود: به این منظور، از طریق تامین اقلام و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز، اقدام به راه اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه فرآیند واکسیناسیون همکاران شرکت واحد از ششم مرداد در سامانه جانبازان و معلولان آغاز شد و به ترتیب برای رانندگان، کارکنان و خانواده های ایشان تلقیح واکسن صورت پذیرفت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر، تمامی همکاران شرکت واحد هر دو دُز و خانواده های ایشان یک دُز واکسن دریافت کرده اند.

علاوه بر مرکز مذکور که در محله طرشت در غرب تهران قرار دارد، مرکز واکسیناسیون خودرویی شرکت واحد که در محل پایانه علم و صنعت در شرق تهران و به نشانی شرق بزرگراه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بعد از تقاطع دردشت واقع شده با همکاری شرکت شهر سالم شهرداری تهران و مرکز بهداشت شرق از صبح روز یک شنبه چهارم مهرماه آغاز به کار کرده، همه روزه از ساعت 8 تا 16 پذیرای عموم شهروندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار مرکز واکسیناسیون خودرویی شرکت واحد اتوبوسرانی

آغاز به کار مرکز واکسیناسیون خودرویی شرکت واحد اتوبوسرانی