مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 10:152021-09-28بين الملل

انتقال 45 هزار زائر اربعین به کشور توسط 16 شرکت هواپیمایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواپیمایی کشوری امروز (سه شنبه) از سفر سیاووش امیرمکری سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری به عراق خبر داد و اعلام کرد: - با اختصاص 270 پرواز از شهر های بغداد و نجف به مقاصد تهران، مشهد و 12 شهر دیگر، عملیات بازگشت 45 هزار زائر به کشور از روز گذشته آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواپیمایی کشوری امروز (سه شنبه) از سفر سیاووش امیرمکری سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری به عراق خبر داد و اعلام کرد: با هدف تسهیل و روان سازی بازگشت زوار اربعین با طرف عراقی جلساتی برگزار شده است.

از روز گذشته، عملیات بازگشت 45 هزار زائر با 270 پرواز آغاز شده است و با اختصاص 270 پرواز از شهر های بغداد و نجف به مقاصد تهران، مشهد، ساری، یزد، زاهدان، تبریز، شیراز، اهواز، بندرعباس، بوشهر، لامرد، کرمانشاه، اردبیل و کرمان این 45 هزار زائر به کشور انتقال داده خواهند شد.

عملیات بازگشت زائران ایرانی تا دهم مهر ماه برگزار خواهد شد و در این عملیات 16 شرکت هواپیمایی ایرانی و یک شرکت خارجی، آمادگی دارند حدود 45 هزار زائر ایرانی را به 14 فرودگاه کشور بازگردانند.

سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده است که در عملیات رفت، حدود 73 هزار زائر از ایران به عراق منتقل شدند و با توجه به بازگشایی مرز شلمچه و مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 45 هزار زائر اربعین به کشور توسط 16 شرکت هواپیمایی

انتقال 45 هزار زائر اربعین به کشور توسط 16 شرکت هواپیمایی