مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 10:152021-09-28ورزشي

اعزام 10 آزادکار قم به کشتی قهرمانی ایران


تیم 10 نفره کشتی آزاد نونهالان قم بعد از برگزاری پیکارهای انتخابی و چهار ماه تمرین در مسابقات قهرمانی کشور به میدان می رود.

- محمدهادی علیایی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با برگزاری رقابت های انتخابی رده سنی نونهالان در روزهای پایانی اردیبهشت ماه، نفرات برتر و همچنین کشتی گیرانی که نظر کمیته فنی کشتی آزاد را جلب کردند به اردوی آماده سازی دعوت شدند و با انتخاب سرمربی و دو مربی ثابت و همچنین با دعوت از یک مربی به شکل ادواری که هر دو هفته یک بار در اردو حضور می یافتند، کار آماده سازی تیم کشتی نونهالان آزاد قم استارت خورد.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده در راستای رشد کیفی این کشتی گیران، معرفی ورزشکار فنی برتر در هر هفته بود که با نظر سرمربی تیم این کشتی گیر انتخاب شده و مورد تشویق قرار می گرفت، ضمنا با حضور پیشکسوتان عزیز کشتی قم از کشتی گیران شاخص تجلیل به عمل آمد.

رییس هیات کشتی قم افزود: برگزاری رقابت های لیگ کشتی آزاد قم از دیگر برنامه هایی بود که در تیر ماه صورت گرفت و طبق برنامه می بایست یک هفته دیگر آن حداقل در تابستان برگزار می شد اما شرایط کرونا اجازه این کار را نداد که امیدواریم با بهبودی شرایط در اواخر مهر ماه هفته دوم آن نیز برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 10 آزادکار قم به کشتی قهرمانی ایران

اعزام 10 آزادکار قم به کشتی قهرمانی ایران