مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 10:302021-09-28اقتصادي

افتتاح 5 مدرسه پیش ساخته در قالب طرح «نذر آب 4» در مهرستان


معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از افتتاح 5 مدرسه پیش ساخته در قالب طرح «نذر آب4» توسط جمعیت هلال احمر این استان در شهرستان مهرستان خبر داد.

- ، اظهار داشت: این مدارس با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد 750 میلیون تومان در قالب اجرای طرح نذر آب 4 در مهرستان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین انتقال آب پایدار در 10 روستای مهرستان که دچار خشکسالی و کم آبی بودند انجام شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی بیان داشت: توزیع 2 هزار بسته بهداشتی و توزیع 3 هزار البسه و گان در بیمارستان های استان سیستان و بلوچستان و شهرستان مهرستان از دیگر برنامه های جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی در قالب طرح نذر آب 4 می توان اشاره کرد.

وی گفت: طرح نذر آب از سه سال پیش و به دنبال بحران خشکسالی در استان های جنوب و جنوب شرقی کشور، با هدف تأمین آب شرب مناطق محروم با کمک مردم و به همت جمعیت هلال احمر اجرا شده است.

در این طرح، علاوه بر آبرسانی به شهرهای درگیر با خشکسالی، اموری از جمله حضور داوطلبانه پزشکان و ویزیت رایگان مردم، توزیع بسته های معیشتی و غیره نیز انجام می شود.

محمدرفیع دهواری فرماندار مهرستان نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: اهدای نذر آب 4 توسط جمعیت هلال احمر استان آذربایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 5 مدرسه پیش ساخته در قالب طرح «نذر آب 4» در مهرستان

افتتاح 5 مدرسه پیش ساخته در قالب طرح «نذر آب 4» در مهرستان