مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 10:452021-09-28سياسي

همراهی بانوان شیرازی در برنامه نذرخون


مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه محمدرسول الله(ص) شیراز گفت: بانوان بسیجی نواحی شمالغرب شیراز همراهی مطلوبی در طرح نذرخون داشتند.

- ایسنا/فارس مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه محمدرسول الله(ص) شیراز گفت: بانوان بسیجی نواحی شمالغرب شیراز همراهی مطلوبی در طرح نذرخون داشتند.

سمیرا هاشم خانی گفت: یکی از برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اجرای طرح نذرخون بود که با مشارکت بانوان بسیجی گردان کوثر سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه ناحیه محمدرسول الله(ص)، هاشم خانی خاطر نشان کرد که بانوان بسیجی با مشارکت در طرح نذرخون، 5400 سی سی خون اهدا و از این طریق بیماران نیازمند را یاری کردند.

او با ترغیب افراد به مشارکت در اهدای خون، گفت: بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه محمدرسول الله (ص) باهمکاری حوزه های مقاومت خواهران، امسال در چندین مرحله برنامه نذرخون را اجرا کرده اند که همواره با استقبال خوبی از سوی افراد مواجه شده ایم.

هاشم خانی با بیان اینکه اهدای خون، منافع فردی و اجتماعی فراوانی دارد، گفت: اهدا خون علاوه بر کمک به بیماران نیازمند و تاثیرگذاری بر نجات جان افراد، سلامت فردی را نیز تضمین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی بانوان شیرازی در برنامه نذرخون

همراهی بانوان شیرازی در برنامه نذرخون