مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:052021-09-28اقتصادي

44 میلیارد تومان برای راه های روستایی زنجان پیش بینی شده است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری زنجان گفت: 44 میلیارد توما برای راه های روستایی و 16 میلیارد تومان برای پروژه های آب روستایی زنجان در بودجه پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین میرزایی ظهر سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در محل استانداری زنجان، گفت: لایحه بودجه استان زنجان به زودی آماده سازی و به مرکز ارائه می شود تا در بخش های مختلف رشد داشته باشیم.

وی با بیان اینکه رشد اقتصادی شهرستان ها بیشتر مدنظر است، اظهار کرد: استان های زنجان، فارس و کرمان جزو سه استان اول در زمینه ارائه لایحه بودجه هستند که زنجان آمایش سرزمین را نیز مورد توجه قرار داده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری زنجان با بیان اینکه 44 میلیارد تومان اعتبارات برای راه روستایی و 16 میلیارد تومان برای پروژه های آب روستایی در بودجه پیش بینی شده است، گفت: میزان اعتبار پیش بینی شده برای آب و راه روستایی چشمگیر است.

میرزایی تاکید کرد: در راستای توسعه همه جانبه استان باید مدیریت و برنامه ریزی لازم مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ستاد لایحه بودجه در کشور تشکیل شده و استان ها عضو این ستاد است، ابراز داشت: بر اساس تازه ترین تصمیم گیری ها در خصوص در بودجه 1401، در این بودجه اختیارات بیشتری به استان ها و استانداران داده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 میلیارد تومان برای راه های روستایی زنجان پیش بینی شده است

44 میلیارد تومان برای راه های روستایی زنجان پیش بینی شده است