مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:102021-09-28اجتماعي

با « یگان ویژه» از تأمین امنیت تا خدمت به زوار/ در مهران و شلمچه چه خبر است؟+ عکس


فرمانده یگان های ویژه ناجا با تشریح آخرین وضعیت بازگشت زوار از تامین امنیت و خدمت رسانی مأموران ولایت مدار یگان ویژه در مرزهای مهران و شلمچه خبر داد.

- گروه انتظامی_ خبرگزاری فارس مریم عرب انصاری: و امسال کرونا _ با حسرت زیارت مرقد و بارگاه مولایشان، قدم در راه خدمت به زوار گذاشته و علاوه بر تامین امنیت مرزها به تسهیل در تردد زوار و تامین آسایش و آرامش آنها مشغول شدند.

 اینها مردان پلنگی پوش یگان ویژه هستند که از اولین روزهای آغاز خروج زوار، در مرزهای مشترک با کشور عراق مستقر شده و نسبت به تامین امنیت و برقراری ثبات کوشیدند و حالا این روزها هم که موج بازگشت زوار را شاهد هستیم در مرزهای مهران و شلمچه نسبت به مردم یاری و کمک به زوار فعال هستند.

* مردم یاری و خدمت رسانی به زوار در شلمچه و مهران سردار حسن کرمی فرمانده یگان های ویژه نیروی انتظامی که هم اکنون در مرز شلمچه حضور دارد در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به اقدامات ماموران یگان ویژه در راستای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی اشاره و اظهار داشت: همزمان با موج بازگشت زوار اربعین حسینی از کربلای معلی ماموران یگان ویژه در مرز مهران و شلمچه حضور داشته و علاوه بر تامین امنیت نسبت به خدمت رسانی و کمک مردم یاری به زوار در حال انجام وظیفه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با « یگان ویژه» از تأمین امنیت تا خدمت به زوار/ در مهران و شلمچه چه خبر است؟+ عکس

با « یگان ویژه» از تأمین امنیت تا خدمت به زوار/ در مهران و شلمچه چه خبر است؟+ عکس