مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:202021-09-28اقتصادي

مرکز رویدادهای گردشگری در شیراز ایجاد می شود


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان فارس خبر از ایجاد مرکز رویدادهای گردشگری فارس با همکاری دستگاه های متولی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موید محسن نژاد ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای ساماندهی و توسعه اقتصادی بخش گردشگری در استان فارس و کلان شهر شیراز و همزمان با روز جهانی گردشگری دبیرخانه دائمی مرکز رویدادهای گردشگری در مرکز رویدادهای استان فارس ایجاد و دستگاه های متولی در این بخش نسبت به هم افزایی در تصمیم گیری های بخش گردشگری اقدام خواهند کرد.

او افزود: با توجه به واکسینه شدن جامعه گردشگری و هماهنگی های صورت گرفته روادید برای گردشگران نیز صادر خواهد شد و جامعه گردشگری فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

به گفته این مقام مسئول در هفته گردشگری برای گردشگرانی که به استان فارس سفر کرده و در هتل های موجود در استان اقامت دارند 20 تا 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

امیر حسین حکمت نیا معاون گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری شیراز نیز در این جلسه گفت: نزدیک به 50 درصد از کسب و کارهای مرتبط با حوزه گردشگری تعطیل شده اند و این امیدواری وجود دارد که اگر صدور روادید انجام شود خون تازه ای در رگ های جامعه گردشگری فارس جاری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رویدادهای گردشگری در شیراز ایجاد می شود

مرکز رویدادهای گردشگری در شیراز ایجاد می شود