مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:252021-09-28سياسي

ما اگر در برابر حماسه های دفاع مقدس سکوت کنیم، دشمن سکوت نمی کند


ما اگر ساکت بنشینیم و در برابر حماسه های دوران دفاع مقدس و رشادت های ملت سکوت کرده و به نسل بعد منتقل نکنیم، دشمن سکوت نمی کند و این مسائل را وارونه جلوه می دهد.

- ، معاون تولید انتشارات آستان قدس رضوی با تاکید بر این که اگر ما ساکت بنشینیم و در برابر حماسه های دوران دفاع مقدس و رشادت های ملت سکوت کرده و به نسل بعد منتقل نکنیم، دشمن سکوت نمی کند و این مسائل را وارونه جلوه می دهد، اظهار کرد: نوجوانان و نسل جوان امروز آشنایی کمتری نسبت به دفاع مقدس دارند، البته آثار سینمایی خوبی با این محوریت ساخته شده است ولی نیاز جامعه امروز پرداختن و توجه بیشتر به ادبیات دفاع مقدس است.

سید احمد میرزاده عنوان کرد: انتشارات به نشر بر اساس وظایف و رسالت هایی که برای خود تعیین کرده علاوه بر انتشار آثاری فاخر در حوزه ادبیات دینی، برای مخاطبان کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال در زمینه دفاع مقدس نیز کتاب های مختلفی را به چاپ رسانده است.

وی با اشاره به این که انتشارات به نشر تاکنون 60 عنوان کتاب با محوریت دفاع مقدس منتشر کرده است، گفت: از میان این آثار، 45 عنوان مربوط به حوزه کودک و نوجوان و 15 اثر در قالب داستان و رمان بزرگسال منتشر شده، همچنین با همکاری مؤسسه رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس 9 عنوان کتاب صوتی در به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما اگر در برابر حماسه های دفاع مقدس سکوت کنیم، دشمن سکوت نمی کند

ما اگر در برابر حماسه های دفاع مقدس سکوت کنیم، دشمن سکوت نمی کند