مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:252021-09-28فرهنگي

کرونا کار خودش را کرد!


این روزها گالری مژده نمایشگاهی از «ابژه تا فیگور» را به تماشا دارد که در یک نگاه کلی اکثریت نقاشی مجسمه های 22 هنرمند حاضر در این رویداد در یک نکته اشتراک معنا دارند: - این روزها گالری مژده نمایشگاهی از ابژه تا فیگور را به تماشا دارد که در یک نگاه کلی اکثریت نقاشی مجسمه های 22 هنرمند حاضر در این رویداد در یک نکته اشتراک معنا دارند: انسان های تنها مانده دردمند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حتی در اثر لبریز از صدها فیگور منوچهر نیازی نقاش 84 ساله که به محض ورود به گالری چشم مخاطب را به سوی خود می کشاند، در هیاهوی چهره ها و جمعیت، این فردیت، تنهایی و درد است که خود را غلبه می کند.

مجسمه ای از مسعود اخوان به زبان دیگری این روایت را بازگو می کند، نیم تنه ای طلایی شده، دستان را پشت خود پنهان کرده و گویی رو به آسمان نجوا می کند.

علیرضا آسانلو با یک نقاشی در کشاکش فیگوراتیو و انتزاع که آدمی را نیز در مرز واقعیت و تردید می بیند، علی خاق با مونالیزایی که نوار چسب زرد رنگ خطر بر دهان دارد، سعید احمدزاده با تک چهره ای در خلوتی شاعرانه، جواد بیاد با قتل یک انسان به دست یک شاخه گل در هنگامه ای که لبخند مونالیزا جایش را به اندوه داده و ابژه فیگوراتیوی از مهدی آشور و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا کار خودش را کرد!

کرونا کار خودش را کرد!