مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:302021-09-28اجتماعي

پیش بینی بارش 120 میلیمتری باران در آستارا / تلاش برای ممانعت از قطعی آب


همه دستگاه های خدمات رسان شهرستان برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از بارش ها، سیل و آبگرفتگی در روزهای آینده در آمادگی کامل باشند.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری آستارا، گفت: همه دستگاه های خدمات رسان شهرستان برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از بارش ها، سیل و آبگرفتگی در روزهای آینده در آمادگی کامل باشند.

سیدسعید میرقربانی، در جلسه ستاد مدیریت بحران آستارا که در سالن کنفرانس فرمانداری، اظهار کرد: با مدنظر قرار دادن هشدارهای هواشناسی و هشدار در خصوص بارش شدید باران در روزهای آینده، دستگاه های متولی مثل شهرداری های آستارا و لوندویل، نسبت به لایروبی و پاکسازی رودخانه ها جهت جلوگیری از طغیان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه باران شدید موجب ریزش سنگ و گل و لای کوه به محور آستارا - اردبیل می شود، ادامه داد: دهیاران روستاهای مرزی تدابیر لازم جهت مقابله با سیلاب را بیاندیشند و راهداری و پلیس راه با آمادگی کامل، جاده را برای تردد در این روزها مهیا کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته بارش باران و سیلاب به ایستگاه پمپاژ و تصفیه خانه بهارستان خسارت وارد کرد، افزود: شرکت آب و فاضلاب شهری با همکاری بخشداری مرکزی، برای پیشگیری از تکرار مشکل و قطعی آب اقدام کنند و آب های سطحی هدایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش 120 میلیمتری باران در آستارا / تلاش برای ممانعت از قطعی آب

پیش بینی بارش 120 میلیمتری باران در آستارا / تلاش برای ممانعت از قطعی آب