مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 12:002021-09-28ورزشي

بیانیه رییس مستعفی فدراسیون دوچرخه سواری و بی اعتنایی به کمیته المپیک


پس از اینکه اتحادیه جهانی دوچرخه سواری انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری ایران را به رسمیت نشناخت و حتی تهدید کرد که اگر ریاست محمود رشیدی در این فدراسیون ادامه داشته باشد دوچرخه سواری ایران تعلیق می شود مسئولان ورزش کشور از رشیدی خواستند از سمت خود کناره گیری کند که البته ایتدا رشیدی مقابل این درخواست ایستادگی کرد؛ اما در نهایت مجبور شد ریاست فدراسیون دوچرخه سواری را به لقایش بسپارد.

او روز گذشته بیانیه ای صادر کرد که حاوی مسائل مختلفی بود.

رشیدی در قسمتی از این بیانیه عنوان کرده که قصد داشته با مذاکره حضوری با رییس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری موضوع تعلیق فدراسیون را حل کند؛ ولی به دلیل آماده نشدن روادید این مهم میسر نگردید.

این اظهارنظر رشیدی در شرایطی رقم خورد که اتحادیه جهانی دوچرخه سواری ریاست رشیدی را در فدراسیون دوچرخه سواری به رسمیت نمی شناسد که بخواهد با وی مذاکره کند؛ ضمن اینکه کمیته ملی المپیک ایران که بین المللی ترین نهاد ورزش کشور است در این خصوص رایزنی های زیادی انجام داد؛ اما موفقیتی حاصل نشد.

رشیدی در قسمت دیگر از این بیانیه آورده که می توانسته با پایمردی بر اصول شخصی خود بر مسند امر فدراسیون باقی بماند و خود را در معرض آماج حمله خانواده بزرگ و فهیم دوچرخه سواری و ورزش کشور قرار می داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه رییس مستعفی فدراسیون دوچرخه سواری و بی اعتنایی به کمیته المپیک

بیانیه رییس مستعفی فدراسیون دوچرخه سواری و بی اعتنایی به کمیته المپیک