مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 12:002021-09-28اقتصادي

حضور میدانی در واحد های تولیدی، حل مشکلات این واحد ها را در پی دارد


اجرای طرح فاز توسعه شهرک صنعتی شکوهیه، این شهرک را به یک کارگاه عظیم عمرانی تبدیل کرده است - ایسنا/قم استاندار قم گفت : اجرای طرح فاز توسعه شهرک صنعتی شکوهیه، این شهرک را به یک کارگاه عظیم عمرانی تبدیل کرده است دکتر بهرام سرمست استاندار قم در برنامه سه شنبه های اقتصادی خود، ضمن شرکت در بیست و سومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از چند واحد مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه بازدید و یک واحد تولیدی و نمایشگاه ویترینی محصولات را افتتاح نمود.

استاندار قم با اشاره به برنامه هفتگی و منظم بازدید میدانی از واحد های تولیدی، اضافه کرد:با حضور در کارخانه ها و در جمع تولید کنندگان، مشکلات و موانع تولید این بخش ها از نزدیک بررسی شده و برای رفع آن ها تصمیمات مناسب اتخاذ و دستورات لازم صادر می شود.

وی با بیان اینکه در برنامه امروز مشکل حق بیمه تامین اجتماعی کارگران واحد های تولیدی مورد بازدید همچنین بحث طرح های توسعه واحد های مذکور از سوی تولید کنندگان مطرح شد، افزود: تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شد و امیدواریم نتیجه آن منجر به حل مشکلات شود.

سرمست با تاکید بر لزوم استمرار حضور میدانی مدیران در حوزه های کاری مرتبط، ادامه داد: با وجود تحریم و مشکلات ناشی از بحران کرونا در کشور، حضور میدانی و ارتباط چهره به چهره مدیران با تولید کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور میدانی در واحد های تولیدی، حل مشکلات این واحد ها را در پی دارد

حضور میدانی در واحد های تولیدی، حل مشکلات این واحد ها را در پی دارد