مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 12:052021-09-28سياسي

انتشار 10 اثر پژوهشی جدید از سوی پژوهشگاه قوه قضاییه


پژوهشگاه قوه قضاییه در راستای حل علمی چالش های دستگاه قضایی و موضوعات مهم حوزه حقوقی و قضایی کشور، 10 اثر علمی – پژوهشی جدید منتشر کرد که از آن جمله می توان به بررسی حق تحقیق نیروی انتظامی در اعمال منافی عفت و امکان سنجی دادرسی الکترونیک در دعاوی خانواده اشاره کرد.

- پژوهشگاه قوه قضاییه در راستای حل علمی چالش های دستگاه قضایی و موضوعات مهم حوزه حقوقی و قضایی کشور، 10 اثر علمی – پژوهشی جدید منتشر کرد که از آن جمله می توان به بررسی حق تحقیق نیروی انتظامی در اعمال منافی عفت و امکان سنجی دادرسی الکترونیک در دعاوی خانواده اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه قوه قضاییه، این آثار در قالب کتاب، گزارش پژوهشی، مطالعه تطبیقی و گزارش کارشناسی در حوزه هایی همچون حقوق عمومی، حقوق خصوصی، مطالعات پایه و آمار و فناوری اطلاعات انتشار یافته است.

مجموعه ایده های برگزیده نخستین رویداد ملی راهکارهای تحقق دادرسی عادلانه در مراجع اختصاصی اداری، دادرسی الکترونیک، بررسی سازو کار رسیدگی قضایی از طریق ویدئوکنفرانس، تهیه و تدوین چارچوب فضای مفهومی سرمایه اجتماعی با رویکرد متن کاوی: رصد داده محور و سیستماتیک، بررسی و نقد نظریه مشورتی اداره کل حقوقی قوه قضاییه در خصوص سود مازاد بر نرخ مصوب در پرونده های مختومه ی تسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 10 اثر پژوهشی جدید از سوی پژوهشگاه قوه قضاییه

انتشار 10 اثر پژوهشی جدید از سوی پژوهشگاه قوه قضاییه