مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 13:102021-09-28سياسي

25 هزار زائر تاکنون بلیت پرواز اربعین خریده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امید کوثری، مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه همه زائران اربعین به عراق اعزام شدند و برخی هم از روز گذشته به کشور بازگشتند، - مدیر اجرایی ستاد اربعین با بیان اینکه تاکنون 25 هزار زائر بلیت پرواز برای بازگشت به کشور خریداری کرده اند، از استقرار تیم درمانی در مرز های زمینی و هوایی خبر داد و گفت: از همه زائران اربعین هنگام ورود به کشور آزمایش رپید گرفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، امید کوثری، مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه همه زائران اربعین به عراق اعزام شدند و برخی هم از روز گذشته به کشور بازگشتند، اظهار داشت: همه شرکت های هواپیمایی برای جابه بجایی زائران اربعین آمادگی لازم دارند و تمهیدات لازم برای انتقال زوار اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 25 هزار زائر اربعین بلیت بازگشت به کشور خریداری کردند، گفت: برخی از زائران به صورت هوایی و برخی دیگر به صورت زمینی به کشور بازمی گردند و تا این لحظه حدود 25 هزار نفر از زائران اربعین برای بازگشت به ایران بلیت تهیه کردند و این تعداد ممکن است در روزهای آینده افزایش یابد.

کوثری با بیان اینکه در مرزهای زمینی نیز برای استقبال از زائران اربعین برنامه ریزی شده است، ادامه داد: در مرزهای زمینی علاوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هزار زائر تاکنون بلیت پرواز اربعین خریده اند

25 هزار زائر تاکنون بلیت پرواز اربعین خریده اند