مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 13:152021-09-28سياسي

رییس جدید دادگستری بستان آباد معرفی شد


محمدباقر فتحی بعنوان رییس دادگستری بستان آباد معرفی و از زحمات چندین ساله حجت الاسلام والمسلمین علیزاده تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بستان آباد، در مراسمی با حضور فیض اللهی معاون منابع انسانی و امورفرهنگی دادگستری کل استان آذربایجان شرقی، فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس و جمعی از مدیران ادارات شهرستان بستان آباد، محمدباقر فتحی بعنوان رییس دادگستری بستان آباد معرفی و از زحمات چندین ساله حجت الاسلام والمسلمین علیزاده تجلیل شد.

فیض اللهی در این جلسه با اشاره به این که قانون بد بهتر از بی قانونی است گفت: قضات برای اجرای عدالت و حفاظت از حقوق عامه گاهاً، با خلأ قانونی یا نقص در قانون مواجه هستند، اما ملاک برای همه، قوانین موجود است.

وی همچنین افزایش برخی از پرونده های حقوقی را ناشی از تکانه های اقتصادی در جامعه عنوان کرد و افزود: در یک سال گذشته برخی از دعاوی حقوقی از جمله دعاوی فسخ یا ابطال معامله و یا الزام به ایفای تعهد بیش از 100 درصد افزایش داشته است که به دلیل مشکلات اقتصادی و فشار آن بر زندگی مردم بوده است.

فیض اللهی در ادامه با تقدیر از زحمات چهارساله حجت الاسلام علیزاده به عنوان رییس دادگستری بستان آباد، مردم داری، حسن خلق و قاطعیت در عمل و تصمیم را از جمله شاخصه های وی برشمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید دادگستری بستان آباد معرفی شد

رییس جدید دادگستری بستان آباد معرفی شد