مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 13:152021-09-28سياسي

مهمانی لاله ها؛ برگزاری یادواره 107 شهید بخش سورنا در رستم


هم زمان با اربعین حسینی یادواره 107 شهید بخش سورنا با حضور مسئولان، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم در صحن امام زاده حسن (ع) شهر کوپن برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رستم، فرمانده ناحیه مقاومت حسینی و گرامیداشت هم زمانی این دو مناسبت اظهار داشت: بدون شک دفاع مقدس در امتداد عاشورا بود و شهیدان پیام آوران راستین مکتب امام حسین(ع) هستند.

محمدزمان زارع در مراسم یادواره شهدای بخش سورنا شهرستان رستم،  در ادامه بیان داشت: یادواره های شهدا یکی از مهمترین راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی جوانان با سیره شهیدان است.

سردار حبیبی از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز در این مراسم، با اشاره به رشادت های مردم ولایتمدار بخش سورنا در دوران دفاع مقدس افزود: مقاومت و ایثار مردم بخش سورنا در زمان جنگ به گونه ای بود که بسیاری از آنها نظاره گر شهادت فرزندان خود بودند که صحنه های زیبا و حماسه های ماندگاری در این منطقه به جا گذاشتند و 107 شهید تقدیم انقلاب اسلامی و ارزش های نظام کردند.

وب با اشاره به توطئه های دشمنان در طول 42 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران، یادآور شد: حضور ملت در همه صحنه های دفاع از انقلاب و ارزش ها، نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمانی لاله ها؛ برگزاری یادواره 107 شهید بخش سورنا در رستم

مهمانی لاله ها؛ برگزاری یادواره 107 شهید بخش سورنا در رستم